Cel mai mult ne interesează sănătatea dumneavostră şi a personalului nostru medical. Nu dorim nici să ne îmbolnăvim şi nici să vă punem în pericol, motiv pentru care:

• investim foarte mult în substanţele de dezinfectare şi în aparatura de sterilizare, care îndeplineşte parametri ceruţi de autorităţile medicale din UE. Prin sistemul electronic digital se monitorizează ciclurilor de sterilizare, parametrii acestora fiind imprimaţi, permiţând astfel un control permanent.
• metodele moderne de sterilizare asigură un mediu perfect aseptic si antiseptic
• sterilizarea se face prin toate metodele cunoscute (temperatură, presiune, cuarţ), fiecare instrument fiind sigilat în pungi speciale de unică folosinţă pentru sterilizare.
• există o evidenţă strictă a ciclurilor de sterilizare, a personalului care face acest lucru şi a felului în care este manipulat instrumentarul steril şi nesteril, a gunoiului infectat, etc.
• trusele şi instrumentarul steril este desigilat în faţa dumneavoastră
• în cadrul unei şedinţe de tratament se folosesc numai bavete, pahare, ace, mănuşi medici, mănuşi asistente, măşti, aspiratoare bucale, etc, de unică folosinţă.
• Frezele şi acele de tratament, sunt sterilizate în autoclave chiar dacă acest lucru le reduce durata de viaţă foarte mult (normele medicale impun numai o dezinfectare a lor).
• în cazul operaţiilor, incinta (aerul) cabinetului este sterilizat de o lampă specială.
• în perioada de pregătire a cabinetului, asistentele dezinfectează toate suprafeţele de contact, fotoliul dentar, piesele de mână, lămpile,etc.
• Clinica stomatologica Dental Drafta are un personal pentru curăţenie atent instruit cu atribuţii zilnice.